Eşeğin Teki

21 Şubat

“Oyun Başlasın” hikâyesi ile başlamıştım. İlişkilerinde bazı duygular sıradanlaşınca çıkmaza giren bir çift. Kadın, erkeğine “aşklarını” hatırlatmak için bir buluşma hazırlıyor.

Öykünün ikinci kısmı ile sizi baş başa bırakıyorum.




Başı Dertte 


Uzun süre kuryenin getirdiği zarfı açamadım. Zarfı açmak; her şeyin sonu olabilirdi. Eve onun uykuda olduğu zaman giriyordum. Hafta sonları şehir dışına iş için çıkıyordum.


Bir gün işe yetişmeye çalışırken, “ sana gönderdiğim zarf geldi mi?” diye soruverdi. Kapıdan sesimi çıkarmadan fırladım. Üzüntülü sesi kulaklarımda çınlıyordu.


Ofise girdiğimde zarf diğer evraklarla masa üstündeydi. Gizli bir el onu önüme koymuştu. Sekreter kız, hepsini önümden alıverdi. Asistan kız da onun elinden zarfı alıp açtı.


Asistan kız:


Bu önemli olabilir. Kontrol edelim.


Dur, dememe fırsat kalmadı. Birkaç dakika süren; benim içinse yüzyıllık sessizlik herkesi sağır etti. Acaba hangi cehenneme gitmeliydim? Gözlerimi de kapadım.


Asistan kız, neşe ve heyecanla karışık bir sesle:


Ayyy, utandırdım galiba. Bu kadar güzel ve özel bir mektup ortalarda olmamalı.


Topuk tıkırtılarının uzaklaştığını duyunca gözlerimi açtım. Önümde “&” işareti kâğıttaydı. Altında da buluşacağımız yer ve saat yazılıydı. Aşk ile yeniden karşılaşmak.





Mektuplar 

Sadece birkaç saat vardı. Benim hiçbir hazırlığım yoktu. Üstüne üstlük aynı saatte önemli bir iş toplantım vardı. Aynı anda iki yerde nasıl olacaktım? Bir zarfı açamadığımdan sevdiğim kadını kaybedecektim.


Eşeğin Tekiyim. Kabul ediyorum. O buluşmaya yetişmem için de mucize gerekli.






İnsan köşeye sıkıştığında aklı da karışıyor. Kapıdan duymamış gibi çıktım. Oyuna devam etmeliyim.


Sürprize karşılık sürpriz yapmalıyım. Önümde birkaç saat…


Yetişecek miyim? Deneyeceğim…


Yoksa, “eşeğin teki” ibaresi üzerime yapışacak.








Aşık Eşek 



Hikaye devam edecek. Bakalım, neler olacak?


Size iyi bir hafta diliyorum. Erkek kahramanımız için fikir verirseniz; sevinirim. İnter aktif bir hikâye yazalım. Ne dersiniz?


Herkese sevgilerimle.

Not: Görseller netten alıntıdır.

BENZER YAZILAR

25 yorum

  1. aa yetişsin tabi, sonu mutlu olsun lütfen amaaaaağ :) e sen bunu yazalı çok olmuş valla :)
    bence adam bi tane eşek bulup toplantıya göndersin kendisini de kadına göndersin , ya da tam tersi eşeği kadına göndersin kendini toplantıya göndersin. yok bu romantik olmadı. bence buluşacakları yere o da başka bir not bıraksın sürpriz babında;) zamandan kazansın o arada toplantıya da gitsin, işinden mi olsun bu adam bee hahahh :) iş bulunmuyo bu devirde yaa :) yok bu da romantik olmadı ayy bu aralar bende romantizm diplerde:)
    off ama nolursa olsun lütfen ama lütfen safişim mutlu son lütfeeeen yaaa :) ellerine sağlık bu arada acaip yazı yeteneğin var tebrik ederim, hikayeni takipteyim çok ta ara verme böyle yaa hikayeni yaz lütfeeeen mucks mucks <3<3<3

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Başkanım:) Tamam mutlu bitsin. Bakalım, başka ne öneriler olacak. Sevdim bu arada bir not. Hımmm, üzerinde çalışacağım.

    YanıtlaSil
  3. Safiyecim bu erkek ya da kadın her ikisi için de geçerli..yani "eşeğin teki" bazen fırsatları kaçırabiliyoruz, ya korkular ya umursamazlık, ya da çeşitli nedenler olabiliyor. Ta eşeğin kendisiyim bizzat..benim hikayem de benzeri..bu ve bunun gibi işte sonu tatlı bitene filmlerde bile az rastlıyoruz. Bakalım bu adam yetişecek mi...:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hikayeyi mutlaka dinlemek istiyorum. Sevgilerimle.:)

      Sil
  4. Sevgili Müptezel ve Ayla ne yaptığımı bilmiyorum ama yorumlarınızı bir anda uçurdum. Özür dilerim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum yapmış sayalm ::p
      Ben hikayeleri biraz daha ayrıntılı ve uzun reca etmiştim oysaaaaki :)))

      Sil
  5. hımm,başarılı bu hikaye,eşekkk çokk ya! :)))
    eşek olrarak kalacaksa toplantıya gitsin kurtulalım:)
    yoksa bi gidip süslensin güzel koksun Allahaşkına!

    YanıtlaSil
  6. Güzel hikaye ilk kez okuyorum. Merak ettim doğrusu.Ama toplantıya gider. Telefona bakar acil çıkmam gerek der. Buluşmaya yetişir.

    YanıtlaSil
  7. Kurgulayalım bu hikayeyi ama bunca kadının yazdığı hikayeden sağlam bir eşek çıkacağını düşünebiliyor musun canım benim.
    Hadi bakalım göreceğiz ilerleyen zamanlarda semermi vuracağız yoksa adammı edeceğiz...

    YanıtlaSil
  8. Ama olmadı tam okumaya devam ederken hikaye bitiverdi. Tabii gönüllerimiz buluşmasından yana bakalım ne olacak.. Sevgiler...))

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Cafe Tigris, konuyla ilgili yorum yapsaydın da blogunu verseydin, daha şık oluyor.

      Sil
    2. Çok özür dilerim , bir de dövseydiniz tam olacaktı. Ben güzel niyetlerle gelmiştim ama yanılmışım. Sizi takibe aldığıma göre yazılarınıza da mutlaka yorum yapacaktım. İlk tanışma yazımı nereye yazacaktım söyler misiniz bana ?

      Sil
    3. Hem suçlu hem güçlü olmak budur!
      Siz hikayeyi bile okuma zahmetine girmemişsiniz. Okusaydınız, herhalde bir öneriniz olurdu.
      Ben, sizin hakkınızda daha farklı düşünürdüm. Yorum bırakan herkese geri dönerim. Ne yazıyor? Neler anlatıyor?
      Böyle yorum bırakan birisi geri dönüp bir de "tanışma yazısını" nereye yazacaktım derse gerçekten komik duruma düşüyor.!

      Sil
    4. EşEkten düşmüş karpuza dönmek böyle oluyor sanırım , bu da yazıyla ilgili olsun . Ego patlaması yaşanan bir yerde durup fikir üretmem .

      Sil
    5. Bu da sizin terbiye seviyenizi gösteriyor. Tebrik ederim!

      Sil
  10. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim , çok teşekkür ederim egonuzu şişiremediğim için üzgünüm

    YanıtlaSil
  12. Siz rahat olun. Egom filan şişmiyor.! Beni bilen bilir! Siz kendinizi düşünün!

    YanıtlaSil
  13. Bence mutlaka yetişmeli..Merak ettim devamı için takipteyim .

    YanıtlaSil
  14. Kreatif anlamadığım şekilde yorumu uçurmuşum. Teşekkür ederim. Ilk sen farkettin. :)

    YanıtlaSil
  15. Kreatif anlamadığım şekilde yorumu uçurmuşum. Teşekkür ederim. Ilk sen farkettin. :)

    YanıtlaSil
  16. erkeklerin genlerinden mütevellit potansiyel eşeklik durumları var ama sen bu çocukta o potansiyeli çıkarma derim.

    YanıtlaSil
  17. Hikaye 2015 de yayınlanmış. Geziniyorum da biraz. Çok güzeldi, onu da yazayım. Bir ricam olsa e-maille takip butonu koyabilirmisin canım? Kaçırmayayım yazılarını. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ece çok teşekkür ederim. :) Sevgilerimle <3

      Sil