Yemek Fotoğrafçılığı Sunumu

28 Mart

Yemek bloggerları ile toplandığımızda, görseller üzerine  de sohbet ediyoruz.
 Hepimiz bloga veya sosyal hesaplara eklediğimiz fotoğrafların ilgi çekmesi önemli. 
Fotoğraf eğitimi aldığımı bildiklerinden, "neden bu konuda bir sunum yapmıyorsun? " dediler.
Doğrusu, kendimi hala bir uzman gibi hissetmiyorum. Bu yüzden, çok sevdiğim  Ayberk Demircan'a bu konuyu sordum. O da beni kırmadı.  
Bu arada: 
Ayberk Demircan, Bornova da "35 mm stüdyo " da daha çok "düğün fotoğrafçılığı " yapsa da harika fotoğraflar çekiyor. İzmir ve yakın çevrede yaşıyorsanız, düğününüz varsa danışmanızı öneririm.
yemek bloggerlari sunum arasinda
Yemek  Bloggerları Sunum Arasında

İzmir Fuji Film Showroom direktörlerinden Semih Güler de "İzmir Yemek Bloggerları'nı burada görmekten mutluluk duyarız." diyerek bize destek oldu. 
Sunum da:
Işık, renkler ve kompozisyon üstüne bilgiler verildi. Pencereden gelen ışık, objelerin yerleştirilmesi noktasında fikir alış verişi yapıldı. 
egitmenimiz  ayberk ve asistani
Eğitmenimiz  Ayberk Ve Asistanı 

Sunumun sonunda, tüm gelen bloggerlar sunumun yararlı olduğunu söyledi. Bir kaçı pencereden düşen yoğun ışığı yumuşatmak için "beyaz bez" alacaklardı. 
Sevgili Ayberk Demircan ve asistanı -nişanlısı- yeniden teşekkür ederim. 
meyve suyu calismasi
Meyve Suyu  Çalışması

İzmir Fuji Film Showroom yetkililerine "Semih Güler" başta olmak üzere destekleri için teşekkür ederim. 
İnanıyorum ki gelen blogger arkadaşların fotoğraf konusunda düşünceleri farklılaştı.
Şimdilik herkese güzel haftalar diliyorum. 

BENZER YAZILAR

24 yorum

  1. güzel yazı tebrikler banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Uğrayacağım. Selamlar.

      Sil
  2. Güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk defa herşeyiyle uğraştığım etkinlikti. Heyecandan bir şey anlamadım. Sevgilerimle. ;)

      Sil
  3. Ellerinize sağlık arkadaşım ♥ Fotoğraf aşkına bayılıyorum senin, etrafındaki insanlarada faydalı oluyorsun üstelik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebooo desteğin için teşekkür ederim. İnşallah faydalı oldu. Öpüyorum.

      Sil
  4. Harika bir toplantı olmuş! Elinize sağlık. Hepimize şart sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Dağınık Anne, doğrusu fotoğrafla tanışmam bloga koyduğum fotoğraflara yapılan yorumlardan sonra başladı. Aklımın ucundan yoksa geçmiyordu. Selamlar.:)

      Sil
  5. Yemek fotografcılıgı zor iş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnceliklerini öğrenince kolaylaşır. Selamlar.

      Sil
  6. valla bazen ben de şu fotoğrafçılık kısmına sorun gözüyle bakıyorum , hatta blog için tek sorun olarak fotoğraf çekimini görüyorum , ne güzel yapmışsınız bu etkinlikle , kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogta fotoğrafı da isimlendirmek gibi kısımlar beni yoruyor. Teşekkür ederim.

      Sil
  7. Ooooo cok kiskandik ki biz dikisciler. Acaba bizde mi bir toplanti yapip, seni cagirsak ne yapsak? Malum bizim defileler de cok gerekli guzel fotograflar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim İzmir'de olursa Allah'ın izniyle yaparız. Kim bilir o zamana kadar dersi ben bile verebilirim. Yalnız, notumun kıt olduğunu söylüyorlar. :))))

      Sil
    2. Sen kiyamazsin bize ki en bol notlari verirsin. Hem her soylenene inanma sen, bak ben inanmadim:))

      Sil
  8. ooo yemek yok muydu sunumdaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiye -kahve fotoğrafı çekmiştik, Deep ama o fotoğrafı eklemedim.

      Sil
  9. Merhaba! :)

    Bence de etkinliğe katılan kişilerin fotoğraf konusunda düşünceleri farklılaşmış ve zenginleşmiştir. Paylaşmak ve etkileşim kurmak iyi şeyler :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Umut ediyorum ki pratikte de kullanabilirler. Paylaşmak gerçekten güzel. Selamlar. :)

      Sil
  10. Ayy keske yemek blogu olsaydim yahuu izmirde hicbir blogger etkinligi yok ya da ben rastlamiyorum. Supersiniz❤

    YanıtlaSil