Komik Blog Ödülleri

13 Haziran

komik blog odulleri
Komik Blog Ödülleri

Sevgili Deep, bu ödüle beni de lâyık görünce üstüne bir de farz koştu. "Siz de bu ödülü, güldüğünüz bloglara vereceksiniz."

Şimdi sıra; beni güldüren bloglarda:
İşte Anne:
İkiz kız çocuğu annesinin maceraları.  Şu sıralar,  sanki yazmaktan vazgeçti. Ona destek olmalı, yine gülümseyerek yazılarını okuyalım. Kolay da değil yani, iki  haşarıyla baş etmek.
Oytun'la Hayat:
Onun oğlu ile hayat hikayeleri pek eğlenceli. Fotoğraflarla insanı gülümsetiyor. Bir nevi, yaşama: "Hey, gerçekten zor olabilirsin de.  Senin hakkından gelmesini bilirim." diyor. Yakında Dubai'nin yollarını, Arap rüzgarlarını anlatmış. Göz atın,derim.
Emrah Özdemir:
Emrah için şöyle bir tanımım olacak, müsaadenizle: Geleceğin, Nasreddin Hocası. Her yazısında, mutlaka alınacak bir ders var. Merak ediyorum, gelecek döneme ders notları ve arkadaşları konusunda nasıl davranacak?  Onun en beğendiğim yönlerinden birisi: Centilmen bir bey. İnşallah hep öyle kalır.
Sadece Naciye:
Uşak'ta yaşayan ve iki erkek çocuğu annesi arkadaşım da oldukça keyifli yazılar hazırlar. Tabi ki konu: Erkek çocuklarının afacanlığıdır.
Dördüncü Tekil Şahıs:
Tam bir aksiyon. Meslekte edindiği yeni deneyimler ve yaşadığı karışık duygular. En son, Sonsuz ve ailesiyle piknik de bırakmıştım.
charlie chaplin
Charlie  Chaplin

Kızlı Erkekli Kedili:
Kişisel blogunda aklına ne takılırsa yazarken bir yandan sizi gıdıklarcasına bir gülme tutuyor. Ardından, düşünüyorsunuz. Acaba başıma benim de geldi mi? Geldiyse daha mı iyiydi? Yoksa beterin beteri var mıydı? 
Laf aramızda, Charli Chaplin'in bir lafı varmış:
"Bazı durumlar uzaktan bakınca komik, yakınına gelince trajedidir." demiş. 
Gerizeka Yazar:
Aklına estiği gibi doğaçlama yazıyor.  Aslında bir nevi mikro blogger.  Uzun uzun anlatmaz,  dil bilgisi kurallarını takmaz.  Tabii benim eleştirim. Yine de güldüren yeteneği var. Çok çalışmalı, çok. Bu da benim: Özendirme Ödülüm olsun.
Sade Ve Derin:
İlk yazıları, dedesi ve babaannesiyle geçen anılarıydı. Aklımda kalan, İstanbul'a ilk geldiklerinde çarşıya inince yaşadıkları karmaşa. Ne gülmüştüm.
Deep, verdiğin ödülü ya da bayrağı mı desem? Sahiplerine teslim ediyorum. Onlara da ben farz koyuyorum.  Tüm adı geçen yazarların kimlere güldüklerini öğrenmek isteriz. Herkese sevgilerimle.

Not: Görseller alıntıdır.

BENZER YAZILAR

14 yorum

  1. Güzelmiş :))
    Herkese bol ödüllü bir hayat diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy ben de varrııım :)
    Teşekkür ederim çok mutlu oldumm :)

    YanıtlaSil
  3. :)))
    hayata meydan okuyan kadın haaaa :))
    öpüldünnn
    ve sabah sabah çok iyi geldin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şebnem, azmine hayranım. Sevindim.

      Sil
  4. çok tatlı yazmışsın herkesiiiiiiiiii. :)))))) yazdıkların da hepsi tatliş zateen. ilk kişiyi tanımıyom ama ona bi bakıyim. :) ay o anılrdan yazarfım yinee :) tişkürleer :)

    YanıtlaSil
  5. Vallahi ben daha yeni girdim bloga yeni gördüm :( Kendimi görünce ayrı bir mutlu oldum.Teşekkür ederim. Nasrettin Hoca kısmına çok güldüm yahu. :D Nasrettin hoca kim ben kim . haha Düşüncelerin için çok teşekkür ederim .Diğer blogları da çok güzel anlatmışsın . Ayakta alkışlıyorum. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Emrah, evet yani geciktin..:)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Hey, hala bu yazıyı okumadığını düşündüğüm bloglar var. Bir de neden İngilizce?

      Sil
  8. Yeni gördüm yazını. Bu aralar pek internete giremedim. Hayat iyi, sadece ilgim biraz başka yöne kaydı. Ama devam edeceğim bloğuma.
    Blog yazdığım ilk günden beri samimi desteğin beni cesaretlendiridi.
    Çok iyisin, çok samimisin. Yakın buldum kendime seni. Yorumlarının ve yazılarının arkasındaki güzel kalbine sağlık. Teşekkür ederim herşey için

    YanıtlaSil
  9. Küçük çocuklarla birlikteyken bunları yaşaman doğal. Lütfen devam et. Seni ve kızçelerini de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. yine bildiklerimin yanında hiç tanımadığım bloglar var.göz atmalı okumalı.ama en güzeli senin tanıtım yazıların bu işi işe döndürmelisin bence :))

    YanıtlaSil
  11. hemen hepsini takip ediyorum artık sayende:) benimkine göz atmaya ne dersiniz? bloğum yemek tarifleri üzerine ama mizahi bir dille anlatmaktan keyif alıyorum

    YanıtlaSil