Dogadan 7 Otlu Cay

27 Haziran

Havalar ısınınca, herkesi –bayanları- güzel görünme telaşı başlar. Giysiler inceldiğinden kendimizi saklayacak pek bir yer kalmıyor.
incicaps cana karatay
İncicaps Canan Karatay
Canan Karatay hocamız da duruma el koydu.
Diyet listelerinde yenilecek ve içilecekler belirlenir. Malum, kibrit kutusu durumu…
İçeceklerin arasına suyla birlikte zayıflama çayı da katılır. Kimi kendisi hazırlar. Kimi de raflardaki markalı çayları kullanıyor.
Dikkatimi çeken raf ürünleri: Doğadan 7 Otlu Çay, Doğadan 9lu Çay, Lipton 10 Bitkili Çay. Bir de form çayları var.
Öncelikle Doğadan 7 Otlu Çayı inceleyeceğim.
dogadan 7 otlu poset cay
Doğadan 7 Otlu Poşet Çay

Size bu çayın içeriği, tadı ve de özelliğini anlatacağım.
Doğadan 7 Otlu Çay:
Biberiye, funda yaprağı, mate yaprağı, kekik, kiraz sapı, yeşil çay, ısırgan yaprağından oluşuyor.
Genel olarak baktığımızda damar açıcı,  kan temizleyici, ödem ve toksin atıcı karışım.
Doğadan: Hani şu “detoks” dedikleri moda tabirle yola çıkıp 7 otlu çayı hazırlamış. Detoksun amacı;kişinin toksinleri atıp hücre yenilemesine yardımcı olmaktır.
Doğadan 7 Otlu Çayın tadı; çok bilinen zayıflama çaylarına benziyor. Bu yönüyle, onun yerine de kullanabilirsiniz.
dogadan 7 otlu cay bardakta
Doğadan 7 Otlu Çay Bardakta

Yediğiniz yemekleri sindiremiyorsanız; tavsiye ederim. Yolculuklarda, tatillerde bulundurmanız iyi olur. Bu dönemlerde  “gaz, şişkinlik ve ağırlık”  hissederiz. Rahatlamak için içebilirsiniz.
Doğadan 7 Otlu Çayı:
Kan şekerinde sorun yaşayan şeker, hipoglisemi hastaları, idrar söktürücü ilaç kullananlar, kan pıhtılaştırıcı ya da kan inceltici ilaç alan ve de yüksek tansiyon hastalarına önermiyorum.
Kullanacak olanların mutlaka doktorlarına danışmalarını tavsiye ediyorum.
Yazımı bitirirken;
Ramazan ayınız mübarek olsun. Bedenen ve ruhen arınmayı başaranlar, aramızda en şanslı kişiler. Sağlığınıza dikkat ederek kutsal ayı geçirin.
Herkese sevgilerimle.


Not: İncicapsin fotoğrafı alıntıdır.

BENZER YAZILAR

22 yorum

  1. Hasta olanlar için özellikle yer ayırmana ve yazmana çok sevindim, tam da okurken bazıları için zararlı olabilir mi diye düşünüyordum.
    peki tadı ve kokusu nasıl? Ben çok fazla bitki çayı içemiyorum ne yazık ki.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bir lezzet aramayın. Kokusu çok hafif kekik kokusu aldım. Sevgilerimle.

      Sil
  2. poşet çay olarak da bulunduruyorum arada içerim ama daha çok bitkilerin kendilerinden yapıyorum ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapıyorsunuz. Bitkileri tanıyıp oranı biliyorsanız poşetlerden verimli sonuç alırsınız. Sevgilerimle.

      Sil
  3. Çay güzel bir nimettir..Ramazanda özellikle hayaliyle beklerim iftarı .

    YanıtlaSil
  4. Bir kaç sene önce, hangi akla hizmetse üst üste birkaç tane içmiştim bu tip bitki çayından. Fenalaşmıştım resmen, faciaydı:) Abartılmamasını tavsiye ederim yani. Normalde abartmam ama o zaman daha gençtim, boş bulundum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günde 2 bardak önerilir. Tansiyonu ve kan şekerini etkilemiştir. Geçmiş olsun. Bazen öyle durumlar yaşanabiliyor.

      Sil
  5. Birde bunlari boyle sallama degilde ( cunku ipi tutturduklari yeri silikonla sabitliyorlar ki silikon sicakla tema ettiginde cok zararli) daha farkli bir paket icinde sunsalar. Ben yinede siskinlik ve gaz icin rezeneden baskasini tanimam:)) Ama odem atmak icin evet ideal bitkiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir paylaşım almak lazım bu çaylardan.

    YanıtlaSil
  7. Tavsiyenizi dinliyor ve en kısa zamanda alıyorum bu çayı, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. pek aram yoktur ama nane çayı çocuklarda sıklıkla başvurduğum birşey

    YanıtlaSil
  9. Seyahatlerde malum şişkinlik bende de çok olur... yanımda bulunduracağım

    YanıtlaSil
  10. çok severim bitki çaylarını. Bunu da alıyım çıkınca tadını merak ettim :)

    YanıtlaSil
  11. bu caylari hic sevemiyorum ben niyeki yaa*-*

    YanıtlaSil
  12. Bende ilk çıktığından beri kullanıyorum 7 otluyu..arada birde formun kayısı ve limonlusunu...Özellikle sindirim sistemine yardımcı oluyor..

    YanıtlaSil
  13. Benim bagirsaklarimi bozmayan bir tek bu cay💘

    YanıtlaSil
  14. bende kullanmıştım bu çayı bir kilo vermiştim sanırım :) bu arada bloğunuzu etkinlikten keşfettim bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Benim de ara sıra içtiğim bir çay :)

    YanıtlaSil
  16. Bu tam bana göre zaten içiyorum bundan.

    YanıtlaSil