Oradan Buradan İlginç Bilgiler..

10 Kasım

 Sizin de canınız sıkıldığında Yaradan'a sığınırsınız. Bazen bildiğiniz dualar yetmez. Özel kelimelerle dileğimi sunarsam.. 'diye düşünürsünüz. Benim de o duygularla davrandığım bir gün interneti açtım. Orayı burayı karıştırırken bazı ilginç bilgiler buldum. Ara ara bu dipnotları sizinle paylaşacağım.
 Bugün Arap Kadınlarının bana göre (bu sıralar; sağlık, huzur, rızık en çok da barış için dua ediyorlardır.) her sabah 7 defa  Yunus Suresi 26. Ayetini okuyup yüzlerine sürerlermiş.
 Dua Bu:
 





Lillezine ahsenül husnä ve ziyädeh, lä yerheku vucühehum katerun ve lä zilleh, uläike ashäbul cenneh, hum fihä halidün.

Anlamı
İyi iş yapanlara daha güzeli ve daha fazlasıyla karşılık vardır. Yüzlerine ne kara bulaşır ne de aşağılanırlar. Cenner ehli işte bunlardır. Orada ebedi kalacaklardır.
   Benim aklıma Arap Kadını denildiğinde Ürdün Kraliçesi: Raina gelir.
  İşte netten de bir kaç bulduğum Arap güzeli.. Yani aslında anlayacağınız; Yağmur yağıyor sular akıyor. Arap kızı camdan bakıyor. 'hikayeymiş..:)
Sırasıyla: Ürdün Kraliçesi Raina, Lübnanlı Şarkıcı: Haide, Suriye ve Lübnan Melezi: Valeri Dominguez, Lübnanlı Jenna Dewan.
Resim Kaynağı: www.haberler.com




 Not: Resimler Alıntıdır. www.haberler.com

BENZER YAZILAR

0 yorum