KENDİNE ÖZEN GÖSTERMEK:HAFTASONU ETKİNLİĞİ:)

23 Kasım

 Geçen hafta ,twitter da #kendineözengöstermek etiketi altında  küçük notlar  vermeye  başladık.On beş  küçük notumuz vardı.Twitter da fazla etkin olamadığımdan ;kabul edersiniz ki orası ayrı bir dünya ve farklı bir dili var.Parça parça o notları da yayınlamaya devam edeceğim.
  O notların içinde ;'farklı şeyler yap.Mesela :Hafta sonu etkinliğine katıl.'demişim.Söylediğimiz sözün arkasında durduğumuzu göstermek için ,haftasonu  İzmir Fuarı'nda :Kültür Şöleni'ni gezdim.
 Aslında bu notun amacı:Hem sosyal açıdan çevremizle bağlarımızı geliştirmek,hem de 'farklı  bir şey gören,duyan hatta deneyimleyen -atıyorum:paraşütle uçuyorsunuz yada dalıyorsunuz.- zihnin nörolojik yeni yollar oluşturmasını sağlamak.Bu da problem çözmemizi ,durumları farklı değerlendirmemizi ve de bedenen de güçlenmemiz açısından bir artıdır.
  Gelelim bizim gittiğimiz hafta sonu etkinliğine:Kültür Şöleni.

 İzmir Fuarı: Kültür Şöleni Afrika Çadırı

İzmir Kültür  Şöleni'nde Afrika,Kafkasya ve Balkan'lardan gelen ekiplerin

hazırladıkları gösteriler vardı.

İzmir Fuarı Açık Hava Tiyatrosu:Azerbeycan'lı Kız.
Doğrusu en çok keyif aldığım yer: Afrika Çadırı'ydı.Tek eleştirim,barkovizyon da bazı kareler ;sanki eski belgesellerden çıkarılıp renklendirilmişti.! O karelerde halk oyunları oynarken veya saz çalarken çekilmiş olsaydı etkileyici ve de gurur vericiydi.
Onların ne kadar eğlenceli aynı zamanda coşkunluklarının bulaşıcılığını fotoğraflarla ne kadar anlatılır bilemiyorum.Bunlar da benim vizörümden:)
İzmir Fuarı Kültür Şöleni Afrika Çadırı
İzmir Fuarı  Kültür ŞöleniAfrika Çadırı: Coşku Bulaşıcı:)
İzmir Fuarı Kültür Şöleni(Afrika Çadırı): Urfa Yerel Oyunu
Urfa'lıyam Ezelden Gönlüm Geçmez Güzelden:)
İzmir Fuarı Kültür Şöleni:Bu arkadaş Tarkan'dan:Adını Kalbime Yazdım.'şarkısını söyledi,söyletti coşturdu.:))

İzmir Fuarı Kültür Şöleni:Afrikalı Güzeller:)
Hafta sonu oldukça hareketli ,şaşırtıcıydı.
 Gördüğünüz üzere Kara Afrika her şeye rağmen eğlenmesini biliyor!
Bu da ayrı bir ironi...
Ben kendi adıma iyi ki gelmişler diyorum,etkinliği düzenleyenlere teşekkür ederim.
Herkese sevgilerimle:)


BENZER YAZILAR

0 yorum