Evde Yazar Yılbası Çekilişi

Sevgili Evde Yazar'ın blogunu uzun dönemdir, okuyorum. Kendine has yorumlarıyla sizi bazen şaşırtıyor, bazen bilgilendiriyor bazen de güldürüyor. Onun bir "Bekir Abisi" var, o daha hoş bir kahraman.:)

Yılbaşı çekilişi düzenlemiş. 'Rağbet çok olur, sıra bana gelmez.' düşüncesindeydim. Sepetler göz alıcı, bir reklamdaki gibi: 'Beni çağırıyordu.'
Eveeet, İnşaAllah  duyuruyu da  doğru yaparım. 

Hediye sepetleri, huzurlarınızda. Bu yılbaşının, hediye dağıtanı geldi.
                                          Evde Yazar'dan:



Evdeyazar, düzenlediği ilk çekilişle takipçilerine dolu dolu 

YILBAŞI SEPETİ hediye ediyor.



Firststeps sponsorluğunda gerçekleşen bu çekilişle 

kazanacağınız hediye sepetini 

ister kendinize, isterseniz sevdiklerinize hediye edebilirsiniz. 

Çekiliş detayları için

buraya  tıklayabilirsiniz.



4 yorum:

  1. Sevgili Bahçeperim,
    O kadar güzel bir yorum yazmışsınız ki bu "kuru" çekiliş postunun üzerine, inanın çok duygulandım, var olunuz, şansınız bol olsun hep, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah, teşekkür ederim:) Düşündüklerimi yazdım.:) Hep beraber var olalım. Sevgilerimle:)

      Sil
  2. hadi yaaa sana çıksıın.
    :)

    YanıtlaSil