Kısa Kısa

08 Mayıs

Sonunda bir kaç kelam yazayım, dedim. İnsan, bazı dönemler daha fazla ruhen ve bedenen yoruluyor. 23 Nisan öncesi, tablet aldığımı söylemiştim. 
İşte, o günden sonra yaşanan gelişmeleri kısa kısa yazayım. Efendim, tabletle birbirimize "elektrik" durumu gelişiyor. Ne kadar teknolojik olursa olsun; bilgisayarda ki konfor durumları yok. Mesela: Arka planda youtube çalamıyorsun, üstünde yazı yazıp bir yandan okuyacağım makaleleri vs aratamıyorsun. Alışacağız... Ne demişler:
Mecbur...
En güzel tarafı; hafifliği. Biliyorsunuz, ben de bel fıtığı var. 
Şimdi, büyük haberlerim var. Yakında, size güzel bir aromatik sirke ve bitki özlü kil maskesi hediye çekilişi planlıyorum. İkisini de benim hazırladığımı da ekleyeyim. Çekiliş yazısını yazamadım. Hak geçmesin de istiyorum hem de insanların doğal ve sağlıklı yaşama konusunda farkındalığı artmasını dilediğimden özendirici de olsun; düşüncesindeyim. İkilemde kaldım. 
"Hiç mi yazın yok?" diye düşünen arkadaşlarıma gelince, bazı yazıların fotoğraf dosyası tam değil, bazı fotoğrafların da yazısı. Ben de: İlla birbirini bütünlemeli. Eksik duygusu yaşatmamalı. En azından ben yaşamamalıyım.
Sevgili Keyif Kadını, içten içe bana kızıyorsun biliyorum. Öğreneceğim, söz bak. 
İnstagramda da beni takip edebilirsiniz. Facebook sayfası izleyenleriniz varsa orada biraz daha hareketli olduğumu göreceksiniz. 
Ne diyelim alışma dönemi. Yakında yine buluşacağız. Ne diyordu, birisi:
Beni izleyin; anacığım. 
Herkese güzel haftalar. Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın. Hayat çok kısa ve karmaşık. 
Neden böyle yazdım? Uzun hikaye, bir ara değinirim. Söz veriyorum, sevdiğiniz bir yazıyla karşınızda olacağım. 

instagram bahceperim
İnstagram bahceperim
Sevgiyle...

BENZER YAZILAR

13 yorum

  1. Hayırlı olsun Safiyecim tabletini keyifle kullanmanı dilerim. Bel fıtığı maalesef kötü bir durum tüm sırt ve bel ağrıları tam bir işkence gibidir yakınen yaşadığım için iyi biliyorum. Kendine iyi bakman ve yormaman şart. nasıl olabiliyorsa artık :))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Alışırsın canım, teknolojik konular bana çok yakın olmamıştır hep birşeyleri yavaş yavaş öğreniyor ve alışıyorum ben de...;)) Instagramdan buldum seni tatlım. Bu arada belk fıtığın için üzüldüm, geçmiş olsun kendine dikkat et tatlım ... Senin elinden çıkan güzellikleri merak ettim, eline sağlık canım. Kil maskesi, ve sirke...Hmmm çok doğal olduğundan şüphem yok;)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ben tablete sadece instagrama girmek için kullanıyorum yahu. :D Dediklerine aynen katılyorum.

    YanıtlaSil
  4. Kızmıyorum . İllaki alışacaksın.
    Severim seni yaaa. Biz faydalandık maskeden sirkeden başkaları da faydalansın. Biz bayıldık çünkü :)
    Ah o ağrılar dinlenmeden geçmiyor o ağrılar.
    Çok dikkat et kendine canım. İnstagramda artık seni görkek çok güzel.
    Çok ama çok öpüyoruz seni :))

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın inşallahh,güzel günlerde... :)
    bel fıtığı için de geçmiş olsun,Allah yardımcınız olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle Juliette'in mesajından ismini öğrenmiş bulunuyorum. Safiyeciğim ben senin ismini Peri zannediyordum. Yanlışım varsa düzeltmeni isterim. Tabletin hayırlı olsun. Ben de şahsen öyle küçük aletlerle çalışmaktan hoşlanmıyorum. Bilgisayarımı çok seviyorum. Onun için bilgisayardan vazgeçemiyorum. Bel fıtığı zordur, kendine dikkat et... Geçmiş olsun... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. canim cok gecmis olsun ve hayirli ugurlu olsun tablet ve instagram icin :))sevgiler♥

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan tabletini. Ben de tabletimi sadece oyun oynamak, youtube izlemek ve takip ettiğim blog yazılarını okumak için kullanıyorum. Günlük kullanımda pek verimli olmasa da dediğin gibi hafif, küçük ve anında ulaşım sağlıyor ;)

    YanıtlaSil
  9. Peri sonuna kadar katılıyorum bilgisayar gibisi yok ;) o olmazsa yazı mazı yazamam vallahi :)

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun..
    Bel fıtığına yürüyüş bir hayli iyi geliyor.
    Bahardan yaza geçişte bünye zorlanıyor, onun etkisi büyük.
    Bir de şu var. Instagram'e takılanlar bloglarını iyice bıraktılar, dikkatli ol :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Sevgili arkadaşlarım yorumlarınızla beni sevindirdiniz. Özellikle tablette aynı şeyleri sevmeyerek içimi de rahatlattınız. Herkese sevgiyle.:)

    YanıtlaSil
  12. ilk yıllarımız hatırlıyorum bilgisayarla ilgili şimdi komik geliyor.en güzel öğrenme yaparak yaşayarak öğrenme.sen zeki kızsın kaptın bileee:)

    YanıtlaSil