Siyah Büyü

05 Ocak

  Doğrusu blogspotta da epey değişim olmuş. Elim alışsın diye yeni oluşturduğum bu slaytı da yayına ekleyeyim dedim.
  Konumuz: Siyah Büyü. Bu renk, Akrep ve Oğlak burcunun ana renkleri. Mitolojiye göre Akrep Burcu'nun yöneticisi Hades: Yeraltı Tanrısıdır. Onların taşları olan Oniks, Oltu Taşı ilk aklıma gelenler. Antik çağda da siyah renkli taşlar; kötü olan güçlerden korunma adına kullanılıyormuş; diye okudum...

   Bakalım, siz benim slaytımda ki tasarımları beğenecekmisiniz?:)Slaytın adı: Siyah Büyü.
  Tasarımları kimlerin yaptığını belirttim. Siz de kendi beğenilerinizle etrafınızı büyüleyin.;)
 Yayına aldıktan sonra; tasarımcıların isimlerinin çıkmadığını farkettim. Şaşırdım. Buradan yazayım: Lizidesign Lizi, Aynur Dereli, Ufuk Takı, Begüm Biesge.

BENZER YAZILAR

0 yorum