Akşamdan Kalma

06 Mart

Selam,

Arada hepimiz dostlarımızla bir iki tek atmayı seviyoruz. Dostlarımızla birlikte kutlamalar ya da dertleşmeyi seviyoruz. Zaman zaman da 'bu dünyanın derdini tek başımıza çekmeye:SS'.Sanırım dünya üstünde en güzel içki kültürlerinden birisi bizde var. Meyhane, meze, fasıl, çilingir sofrası. Her ne kadar* komşu* Yunanistan -rakı,cacık,pilaki,..- sahiplense de... Son zamanlarda 'Şarap' konusunda ülkemizde bilinçlenme artsa da biz Milli İçkimiz: Rakımızı seviyoruz.

                                                    kaynak: hhportal.com

  Dostlarla sevilen tek başına dertten içilen meretin:) bizi yorduğunu da aklımızda tutalım.
 Ben, çoğumuzun kararda içtiğini farzediyorum. Ertesi gün baş ağrısı ve nahoş durumlarla karşılaşmamak için.. Özellikle hafta içi böyle kıramadığımız dostlar olduğunda sabah kalktığında güne devam edebilmek için size bazı öneriler sundum.



Ben yine de akşamdan kalma durumu için en iyi bitkilerden biri zencefil olduğunu buraya da yazmış olmak istiyorum.

Şarap, mey derken Ömer Hayyam'ı anmamak olmaz:

Saki, gökler, denizlerce dolgunum;
İçime sığmaz oldu coşkunluğum;
Ak saçlarımla sarhoş ettin beni,
Kış ortasında bahar bulutuyum!


Herkese keyifli çinçinler.. Ya da neydi: En kötü günümüz böyle olsun:))

BENZER YAZILAR

0 yorum