Pazara Hep Beraberiz

17 Mart

  Biliyorum bir çoğumuz:' Başımı kaşıyacak vaktim yok ' sözünü sarf edeceksiniz. Pazar haftalık programımızın en yoğun olduğu gün!!!

                                   
                              resimkaynağı: pazar alışverişi(netgazete.com.tr)
                               
                                 resim kaynak: ev işleri (puck-robin.blogspot.com)

     Yukarıda da resimlerde paylaştığım gibi ihtiyaç-düzen arasında sıkışmış gibiyiz.. Bir önceki yazım da 'Hadi Ağrılardan Kurtulalım!' spor ve hareket üzerine yaşadığım tecrübelerle uzman görüşlerini anlatmıştım. Harekete devam edelim; dedim-O yazının devamı elbette gelecek...-

 Pazar günü ailemiz ya da sevdiklerimizle bir arada olduğumuz günde; sadece zorunlu olduklarımız değil birlikte keyif aldığımız şeyleri de yapalım. Sevdiklerimiz yanımızdayken keyif veren; güldüren, heyecanı paylaştığımız aktivitelerde bulunursak huzurumuz ve  birbirimize güvenimiz pekişir. Çocuklarımızın  bu ortamlarda büyümesi ileride mutlu ve kendine güvenen, başarılı nesiller yetişmesi demek.
  Kısa Vadede: Haftaya keyifle başlarız.:)
  Şimdi neler yapabileceklerimize bakalım: Slayt olarak hazırladım. Benim aklıma gelmeyenleri siz yoruma bırakırsınız.!Keyifli Pazarlar...

BENZER YAZILAR

0 yorum