Sınav Dönemi Çayları

03 Mart

Peri'nin çaylarında; " sınav dönemi çayları" var. Ülkemiz de sınavların biri bitiyor, biri başlıyor. "Hayatımız sınav" desek; yalan olmaz.

Sınav dönemleri yaşanan sorunlar:
Kaygı bozukluğu
Yeme problemleri
Uyku sorunları
Konsantrasyon sorunları.
Kaygı bozukluğu, yaşayan bireylerde "emin olamama" duygusu süreklilik taşıyor. Öğrenmeyi negatif etkileyen durum.

Ben bu durumların hepsini aşağıdaki video da anlattım. Kullanabileceğimiz çayları önerdim. Yaşanan sıkıntıları hafifleteceğini düşünüyorum. 

Herkese sevgilerimle. Sınavlardan istediğiniz sonuçlarla çıkmanız dileğiyle..

BENZER YAZILAR

29 yorum

  1. Faydalı bilgiler için teşekkür ederim, ankete beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Değerli ablacığım. Ben şuanda, haziran ayında yapılacak olan üniversite sınavı için hazırlanıyorum. İnternet üzerinden sınava hazırlık adına bir çok makale okudum, video izledim, değişik tavsiyeleri uyguladım. Bugün bloğunuzu keşfettim. Bir kaç yazınıza göz attım. Ardından bu video gözüme çarptı. Biz öğrenciler üzerinde etki edecek ruhsal gelişim tavsiyelerinin yanına bedenen de gelişim sağlayacak bir video hazırladığınızı düşünüyorum.Bu videonuz için çok teşekkür ederim. İzlerken bende izlenimler bıraktıran bir video. Bloğunuzu sürekli takipte kalacağım. Sağlıkla, esenlikle kalın.

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Sinav dönemi bol bol kahve icenlerdenim ben❤

    YanıtlaSil
  5. Kızım üniversite sınavına hazırlanıyor. Çok stresli ve çok zor bir süreç.

    YanıtlaSil
  6. Ah o sınavlar...Çocuklar olunca her daim gündemimizde...

    YanıtlaSil
  7. Benim icin gecti sani o donemler:)))
    Ama ictigim ve icecegim caylar var aralarinda. (Hep meraktan:))

    YanıtlaSil
  8. Selam!
    Çok faydalı bir video olmuş,bir öğrenci olarak çok keyif aldım izlerken,ben de çay çok severim :)
    Takibe aldım,sık sık uğrarım buraya ^^

    YanıtlaSil
  9. Çok faydalı bir video olmuş ,emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  10. Caylar gercekten rahatlatiyor stresli durumlarda 😊

    YanıtlaSil
  11. Sınav dönemi stresli dönemler.Allah kolaylık versin öğrencilerimize.Hiç bilmediğim çay çeşitleri varmış.Sayenizde öğrendim :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. "Çaycılar" diye bir yer varmış, nerede acaba, biliyor musunuz? :))
    Benim en büyük derdim uykusuzluk. :))
    Oldukça bilgilendim. :)

    YanıtlaSil
  13. 3.55 dakikada söylediğiniz meyve miydi,mersin bişi dediniz ama pek anlamadım..🙂 anlatımınız çok iyi ancak videonun ses kalitesinden olmalı herhalde bazı isimleri pek anlayamadım..bitki,çay/meyvelerin isimleri anlatım yapılırken videoda yazılsaydı o şekilde belki iyi olurdu..yada blogda isimleri yazabilirsiniz bu şekilde de olabilir,tabii size kalmış bişi..yardımcı olmak istemiştim..bence video anlatımı harika olmuş,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miikrofon alcagınız tuydum..puna gerek yoktu,videoya ürün isimleri yazılrsa buna gerek olmacaktır..ama tabii gine de siz pilirsniz..kolay gelsn..🙂

      Sil
  14. Çok faydalı bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. İzleyelim hemen. Çaylara bayılırım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. Ahhh olacaktı lise üniversite yıllarımda..Ne stresli zamanlardı..

    YanıtlaSil
  17. Allah allah ben bu postu ve vide'yu izleyip yorum yaomıştım sanki , ama yapmamışım demek ki , erken bunadıysam demek :D iyi bir yöntem çay :D teşekkür ederiz paylaşımın için

    YanıtlaSil
  18. yine harikasınız. bu paylaşım öğrencilerin kurtarıcısı olacak hemen paylaşıyorum :)

    YanıtlaSil
  19. Herkese faydalı olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  20. Hi! Great post and I love your photos!
    I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back? (GFC #496)
    http://casaninnamamma.blogspot.it/2018/03/bonta-di-stagione.html

    YanıtlaSil
  21. Faydalı bir video olmuş emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  22. Bitkisel çaylar birçok açıdan faydalı olabiliyor. Videoyu şu an açamadım. Daha sonra izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  23. sınav dönemlerinde dikkati toplamak önemli tabi :)

    YanıtlaSil
  24. Bilgiler için teşekkürler. Türkiye'de sınavlar hiç bitmediği için video çok faydalı olacak. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  25. Sınav dönemleri çok stresli geçiyor.Çocuklarımız hem de bizler için çok faydalı paylaşım olmuş Safiye hanımcım.Direksiyon sınavına girmeden önce papatya çayı içmiştim.Çok faydasını gördüm.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil