İlk Misafir Blog Yazarlığı Deneyimim :By eDda Handmade

17 Nisan

 Sevgili Eda'nın bloğuna misafir oldum

. Hiç bilmediğim bir konuda yazı yazmak benim için heyecanlı bir süreçti.Biraz araştırma biraz sevgi yine de kotardım sanırım.
 Bu arada takı yapmayı severim.Yazı yazma süreci bittikten sonra elime boncuklarımı ve altın kaplamalı aparatlarımı aldım.İtiraf edeyim;elime pense,kargaburun almayalı epey olmuştu.Elim körelmiş:S Ne zamandan beri yapacam yapacam diye bir kenarda bıraktığım iki malzemeden bir tane küpe çıkardım.Diğeri de gümüş aparat ve peridot taşından da yarı bitmiş küpeleri bir kenara kaldırdım.Allah nasip etsin bitirmeyi..:) Ve fotoğraflamaya başlayınca hastamın bir hediye bilekliği (bu bileklik bileğime küçük geldiğinden yeniden düzenlenecek); yarım kalan kolye..

 O kadar  yoğun çalışıyoruz ki eve gel okunacak metinler,makaleleri takip et;blog için araştırma yap derken takı yapmaya fırsatım kalmıyor.Yani  çok çalışıyorum çokkk..Aşağıda da küpelerimle yarım kalan kolye:)
Bir tek kulaklara geçirmem gereken aparatı kaldı.
  Bu kuşlu küpelerim.Ben sevdim yalnız annemler çok beğenmedi.Galiba bunun üzerinde çalışılacak:S
 Bu da tamamlanacak yeşil kolyemmm:S:S
 Birden işlerin ağırlığından ezildim.Birden bir reklamda 'Çok çalışmam gerekiyor çokkk..'sözü  aklıma geldi.http://www.youtube.com/watch?v=TqaG1DZbSeA
İzlemek isteyenlere önerilir.
 Yine de sevdiğimiz arkadaşlara torpilimiz her zaman vardır.:)Eda'mıza olduğu gibi:http://eddamy.blogspot.com/2013/04/ilk-ve-cok-ozel-ayin-konugu-bahceperim.html?spref=fb
  Banu abla'nın uyarısıyla izleyici gadgedım açık değilmiş.O da bir an önce çözülecek,ben bloğun doğal bir uzantısı olduğunu sanıyordum. Uyardığı için Banu ablaya teşekkür ederim.
 Okumak isteyenlere,duyurulur.Eda'nın çevresinde olanlar ,blogu sayesinde onunla dialog kursunlar.Belirttiğim gibi keçe çalışması üzerine semineri var.
Güzel zaman geçireceklerine eminim.Şimdilik bu kadar,herkese sevgilerimle:)

BENZER YAZILAR

1 yorum

  1. Teşekkür ederim =) Çok duygulandım =) Başarılarının devamını diliyorum =)

    YanıtlaSil